Ustvarjanje težav in reševanje neobstoječih težav je lahko posebna sposobnost. Strah je osnovni mehanizem preživetja. Mehanizem, ki se sproži, ko je oseba v nevarnosti. Strah je sposobnost prepoznavanja nevarnosti in vodi do odločitve: beg ali boj. To čustvo in odziv sta nam prirojena. S strahom smo rojeni. Rojeni z njim, da nas zaščiti pred resnično nevarnostjo. Težava nastane, ko se ljudje s strahom odzovejo ne le na dejansko nevarnost, ampak tudi na pričakovane, namišljene nevarnosti. Ubogo telo misli, da beži pred levom, pa beži pred seboj. Zanimivo je, da lahko dosežemo visoke ravni adrenalina, ne da bi se morali soočiti z resnično nevarnostjo.
Trenutni nepredvidljivi časi predstavljajo različne grožnje in strahove. Predstava raziskuje strah kot koncept, uokvirjen v gibanje, ples in elemente gledališča. Šaljiv pristop do enega najtemnejših čustev. Predstava je samorefleksivna in nagovarja vse tiste, ki se česa bojijo, se tega zavedajo in se jim morda celo zdi nepotrebno, da se bojijo, pa vendar se. Občutek strahu, resničen strah in ustvarjanje strahu. (razmišlja v svoji najnovejši predstavi FEAR(FUL)LESS/(NE)USTRAŠNA Jerca Rožnik Novak, ki jo bo premierno odplesala 8. septembra ob 20.00 in v dveh ponovitvah 9. in 10. septembra prav tako ob 20.00 v Plesnem Teatru Ljubljana. Jerca je avtorica predstave, koreografinja in izvajalka, pod koreografijo in mentorstvo pa se podpisuje še Damián Cortés Alberti, avtorska glasba pa pripada plesalki Kaji Janjić (F-Raw Blanka))