Na goloto smo v sodobnem plesu bolj ali manj navajeni že nekaj desetletij. Golota v baletu pa je bolj redkost zato ni čudno, da je ob letošnji proslavi mednarodnega dneva plesa 29. aprila, ko se je na odru gledališča San Carlo v Neaplju pojavil magični baletni plesalec Roberto Bolle v vlogi princa Albrechta v baletu Giselle završalo. Ni završalo zavoljo njegove kakovosti, ki je briljantna in seveda pričakovana od takšnega zvezdnika milanske Scale in Ameriškega plesnega gledališča, pač pa zavoljo njegovih oblačil oziroma neobleke. Kaj bi tudi lahko pričakovali skozi ideje koreografskega genija Matsa Eka, ki vedno enaki Giselle doda nekaj novega. Italijanski baletni zvezdnik Roberto Bolle se v baletu razgali do konca, njegovo gibanje pa je tako elegantno, da nič odvečnega ne binglja tam okoli, Roberto pa kot metroseksualec tudi nima težav z goloto na odru. Poglejte insert, ki je navdušil tudi nebaletno občinstvo.
Spletna stran za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, namene trgovine (košarica), prijavo na novice in spremljanje uporabe spletne strani (Google Analytics) uporablja piškotke. Tukaj lahko nastavite katere piškotke dovolite in katerih ne.