Lush Cosmetics se je združil s Humane Society International zaradi globalne kampanje za prepoved testiranja kozmetike in sestavin kozmetičnih izdelkov na živalih. Lush Slovenia nadaljuje svoj boj proti testiranju na živalih in apelira na javnost, da s svojimi podpisi na izložbah Lushevih trgovin podprejo kampanjo.
Datum: 24. april 2012
Čas: Točno ob 12. uri.
Lokacija: Lush, Ciril Metodov trg 21, 1000 Ljubljana in Lush, Vetrinjska 20, 2000 Maribor
V torek, 24.4., na svetovni dan laboratorijskih živali, bo na tisoče Lushevih zaposlenih po celem svetu protestiralo proti testiranju na živalih za potrebe kozmetične industrije in apeliralo na javnost, da s svojimi podpisi na izložbah Lushevih trgovin podprejo to kampanjo.
Troy Seidle, vodja oddelka za raziskave in toksikologijo pri Humane Society International, pravi: "Testiranje na živalih je umazana skrivnost kozmetične industrije in prišel je čas, da to skrivnost razkrinkamo in zaustavimo. Na tisoče živali, predvsem glodavcev – zajcev, miši in morskih prašičkov, po vsem svetu zastrupljajo s kemijskimi sredstvi, samo zato, da bi lahko proizvajali nove šminke, kreme, šampone … V današnji, moderni družbi je to vsekakor nedopustno. Navdušeni smo, ker bomo skupaj z Lushem združili moči in sprožili kampanjo v upanju, da bomo za vedno zaustavili trpljenje in svet spremenili v mesto brez krutosti."
V Evropski uniji je testiranje na živalih že prepovedano, ni pa prepovedana prodaja kozmetičnih izdelkov, ki so testirani zunaj EU, v državah, kjer je testiranje še vedno dovoljeno. Zato se Lush in Humane Society International s skupno kampanjo zavzemata za to, da se v Evropi prepove prodaja kozmetike, ki je testirana na živalih, oz. kozmetike, ki vsebuje sestavine, ki so testirane na živalih. Popolna prepoved bi morala stopiti v veljavo marca 2013, vendar politiki EU ne samo, da jo želijo odložiti, ampak tudi spremeniti v škodo živali. Lush poziva svoje kupce, tudi vse ostale, ki menijo, da v kozmetiki ni prostora za krutost, naj podpišejo peticijo od Humane Society International – Cruelty Free 2013 v vseh Lushevih trgovinah ali preko spletne strani: www.fightinganimaltesting.com
V večini držav zunaj EU je testiranje na živalih dovoljeno, ponekod tudi po zakonu obvezno, zato je kampanja še posebej usmerjena na velika tržišča, kot so Avstralija, Nova Zelandija, ZDA in Indija. Upamo, da bomo skupaj z lokalnimi aktivisti Humane Society International s podpisi vplivali na spremembo teh krutih zakonov.
Toni Ćaleta, iz Lusha: "Živali so čakale več kot 20 let, da zakon stopi v veljavo. Še preden pa so zakoni proti testiranju na živalih v EU začeli veljati, se je veliko podjetij, kot je Lush, prostovoljno uprlo proti testiranju na živalih in dokazalo, da se lahko uspešno posluje tudi brez krutosti. Pravice živali bi morali zaščititi z zakoni, ki bi prisilili vsa podjetja, da sprejmejo humane metode testiranja in na tržišče plasirajo izključno takšne – humane izdelke. Javnost zahteva uveljavitev teh zakonov že od 80-ih in 90-ih let prejšnjega stoletja, zdaj pa je končno napočil čas, da se izpolni obljuba in da testiranje na živalih za vedno izgine iz kozmetične industrije."
Lush in Humane Society International verjameta, da je testiranje na živalih za potrebe kozmetične industrije moralno in znanstveno neupravičeno. Testiranja na živalih so boleča in smrtonosna. Živali doživljajo nepredstavljivo trpljenje in bolečine, živijo v majhnih kletkah, v strahu in v šoku. Testi izzovejo hude, boleče reakcije, navadno pa potekajo brez protibolečinskih sredstev. Krutost je prisotna v takšni meri, da kozmetične novosti testirajo tudi na brejih živalih. Testiranje na živalih je prav tako znanstveno nezanesljiva metoda, ker lahko živali in ljudje popolnoma drugače reagirajo na isto kemikalijo. Kozmetika se lahko proizvede brez testiranja na živalih z uporabo na tisoče že obstoječih, varnih sestavin, ki so bile testirane na alternativni način ali pa z uporabo drugih alternativnih metod, kot je npr.: testiranje na umetno vzgojenih človeških celicah, testiranja na prostovoljcih ter uporaba računalniške tehnologije (modeliranje).
Opomba:
Lush ne testira svojih izdelkov na živalih, niti ne kupuje sestavin od dobaviteljev, ki so svoje surovine testirali na živalih.
Humane Society International predstavlja skupaj s svojimi partnerskimi organizacijami eno izmed največjih mednarodnih organizacij za zaščito živali – platformo, ki zajema 11 milijonov ljudi. V 20. letih je HIS lobiral za zaščito živali, tako da se je nanašal na znanost, edukacijo, direktne akcije in kampanje. Zavzemajo se za živali in propagirajo družbo brez krutosti po celem svetu, tudi preko spletne strani www.hsi.org.
O Lushu
Že od same ustanovitve, izpred 17 let, Lush s svojo kozmetiko promovira tako inovacije kot tudi poslovno etiko. Iz Lusha so prišle številne inovacije, kot so kopalne krogle, želeji za tuširanje, trdi šamponi in tabletke za zobe. Pri sami proizvodnji izdelkov daje velik poudarek na svežih sestavinah, kot sta organsko sadje in zelenjava.
Lush je strogo proti testiranju na živalih in podpira fair trade trgovino. Lush vodi v kozmetični industriji boj proti prekomerni embalaži, kontinuirano dviguje zavest javnosti in razvija izdelke, ki se jih lahko distribuira, prodaja in uporablja gole – brez embalaže. Lush je dobil številne nagrade, med katerimi je tudi nagrada RSPCA Good Business za leto 2006 in 2007, PETA Trailblazer nagrada za promoviranje dobrobiti živali in nagrada za podjetje leta 2010 od International Fund for Animal Welfare. Soustanovitelji Lusha, Mark in Mo Constantine so bili leta 2010 tudi odlikovani z ordenom Britanskega imperija za doprinos v kozmetični industriji. Lush ima trenutno več kot 800 trgovin v več kot 50-ih državah in s številnimi manufakturami po celem svetu.
Spletna stran za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, namene trgovine (košarica), prijavo na novice in spremljanje uporabe spletne strani (Google Analytics) uporablja piškotke. Tukaj lahko nastavite katere piškotke dovolite in katerih ne.