Doživetje Eurosonga v živo je vedno posebno doživetje. Ne samo zaradi pogleda v ozadje televizijskih priprav, ki vedno fascinirajo, ampak tudi zaradi primerjave živega odrskega nastopa s tistim, ki ga vidimo na ekranu, sproščenosti vseh sodelujočih, ki si želijo priplesati vstop v sobotni finalni del, in tradicionalnih navijačev Eurosonga, ki te prireditve nikoli ne izpustijo ne glede na državo gostiteljico. Norvežani so izjemno ponosni, da gostijo letošnji največji glasbeni slet v Evropi, in že ko stopiš iz letala, je vse v znamenju letošnjega slogana Share the Moment ( Deli trenutek) s pisanimi baloni. Oslo na vsakem koraku pozdravlja udeležence, in na včerajšnji prvi polfinale so pridrvele tako norveške množice kot tudi tisti, ki tradicionalno navijajo za vse udeležence Eurosonga. Njihova sestava je tudi tradicionalno enaka, saj prednjačijo geji, ki so si že pred časom kar prisvojili to prireditev. Letos se jim je pridružila še kopica družin z otroki in številni grški, albanski, srbski in islandski navijači. Razplet polfinala je vsem verjetno že znan. Po petdesetodstotnem mnenju publike, ki je prvič v zgodovini Eurosonga lahko glasovala od začetka prve tekmovalne pesmi in končala petnajst minut po zaključku zadnjega tekmovalnega nastopa, in petdesetodstotnem odločanju strokovne žirije, se je v sobotni finale uvrstilo deset najbolj atraktivnih pesmi oziroma držav, in sicer Bosna in Hercegovina, Moldavija, Rusija, Grčija, Portugalska, Belorusija, Srbija, Belgija, Albanija in Islandija. Polovica od teh je umirjenih balad, polovica pa poskočnic, h katerim so pripomogli tudi precej atraktivni odrski nastopi. Moldavska ekipa Sunstroke Project in Olia Tira je štartala prva in enostavna hiphop koreografija je tvorila kompaktno celoto.
Predstavnik Bosne in Hercegovine Vukašin Brajić ni mogel skriti navdušenja, da bo nastopil tudi v soboto, saj je pred odhodom v Oslo doživel precej kritik na svoj račun. Na tiskovki po torkovem nastopu je dejal, da je to odgovor vsem tistim, ki niso verjeli vanj in so mu pripisovali samo popularnost in nobene kakovosti. To naj bi bila posledica osvojenega njegovega drugega mesta v resničnostnem šovu glasbenih talentov Operacija Triumf, v katerem se ga je prijel tudi vzdevek sovražnik. “Scenski nastop je umirjen, a usklajen s temo pesmi, ki poje o sožitju med ljudmi,” je dejal za naš portal.
Energična Albanka Juliana Pasha je imela največ navijačev in razglasitev vstopa v finale je povzročilo neznansko objemanje in veselje albanskih navdušencev. Za dober nastop je včasih potrebna samo energija in Juliani je to preprosto uspelo.
Enako kot je uspelo Grku Giorgosu Alkaiosu in prijateljem, saj se je po njihovem nastopu v Oslu začelo pozdravljati kar z naslovom njegove pesmi. Opa je neuradni pozdrav, in grška ekipa si srčno želi zmagati ter obljublja, da bo kljub finančnemu krahu, ki vlada v Grčiji, priredila nepozabni Eurosong 2011. Ampak najprej je treba zmagati. Če bo k temu pripomogla tudi koreografija mlade Emy Zaryan, Armenke, ki že nekaj časa živi v Atenah, a je v Armeniji končala baletno šolo, Opa pa je njena prva koreografija v življenju, bomo še videli. Vsekakor je Opa na dobri poti k visoki uvrstitvi.
Ko je na oder priskakljal blondinec Milan Stanković, so srbski navijači pridrveli v prve vrste in navijali ves čas nastopa varovanca Gorana Bregovića. Koreografijo je skreirala Milica Cerović, ki trenutno deluje kot pedagoginja jazz baleta v beograjskem gledališču na Terazijah, sicer pa je diplomirala teorijo plesa v Parizu. Je kolegica naše Mojce Horvat in celotna plesna ekipa je nad slovensko koreografinjo zelo navdušena, še bolj pa nad svojo uvrstitvijo v finale. Plesalec Marko Stojilković se je za naš portal razgovoril: “Bilo je fenomenalno in splačalo se je vaditi skoraj dva meseca. Bil sem izbran na castingu, na katerega je prišlo mnogo plesalcev. Sicer pa sem pravkar prejel štipendijo za Ameriko, in sicer jeseni odhajam študirat šov ples na univerzo Columbia. Če v soboto zmagamo, bomo ponovno najboljši gostitelji, kot smo bili pred dvema letoma. Všeč nam je slovenska skladba in upamo, da se vidimo v finalu.” Ali bo temu res tako, bomo izvedeli v četrtek, 27.5., ko bo na sporedu drugi polfinale.
Naša koreografinja Saša Kozin, ki je pripravila scenski nastopa Žlindre in Kalamarov, se bo znašla v težki koreografski konkurenci. Za azerbajdžansko predstavnico Safuro in njen Drip Drop je recimo koreografijo naredil znameniti Jaquel Knight, ki je koreografiral komad Single Ladies s prepoznavnim “tresenjem” Beyonce.
Saša prihaja v Oslo danes in bo s Kalamari in Žlindrami opravila še zadnje koreografske popravke kar v zaodrju arene, saj se je ob 15.00 začela predzadnja vaja pred jutrišnjo generalko in večernim nastopom.
Vsekakor delite četrtkove trenutke z našim narodnozabavnim rockom, tudi če niste ljubitelji ne polke in ne rocka, tako boste eden od sto dvajsetih milijonov gledalcev, ki si vsako leto ogledajo to prireditev.
Spletna stran za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, namene trgovine (košarica), prijavo na novice in spremljanje uporabe spletne strani (Google Analytics) uporablja piškotke. Tukaj lahko nastavite katere piškotke dovolite in katerih ne.