Že nekaj časa ni bilo na odru zaslediti frontmena skupine Maestro Anžeta Škrubeta, še posebej ga je moje oko pogrešalo na perfektno izpeljanih plesnih točkah v nekaterih zadnjih nedeljskih oddajah Misija Evrovizija na nacionalni televiziji. Kratka poizvedba, kje se skriva Škrube, pa je pred vami. Nič skrivanja, samo delo, delo in še enkrat delo. "Sem v Los Angelesu, kjer učim veliko klasov, predvsem pa hodim po raznoraznih sestankih, se dogovarjam z agencijami, urejujem papirje vseh vrst, viza itd. Obeta se mi svetovna koreografska kariera, vse pa je vprašanje časa. Ne želim hiteti z ničeimer, v plesni industriji je treba biti strpen, predvsem pa psihično močen," je za naš portal sporočil Anže.
Vmes je seveda z Maestrom tretjič zapored osvojil naslov svetovnih prvakov v članskih formacijah v Gradcu, in tako so postali edina ekipa v zgodovini Mednarodne plesne zveze, ki je zmagala trikrat zapored. "Za IDO (Mednarodna plesna zveza) sem se dejansko odločil deset dni pred tekmo. Vse do zadnjega tedna smo bili zelo zaposleni, zato nisem niti razmišljal o udeležbi. Ker smo branilci naslova, pa so nas ljudje posledično pričakovali. Naše publike nismo hoteli razočarat, priznam pa, da nam je nekaj dni pred tekmo kar voda tekla v grlo. Letošnja koreografija je drugačna kot ostala leta, želel sem pokazati več tehnike kot pa vizualnih efektov. Je bolj plesna in fizično zelo zahtevna. Dejstvo je, da se je treba za tekme IDO-ja vedno prilagajati pravilnikom in sodnikom. Zato sem ubral nekakšno vmesno pot. Z izdelkom sem zadovoljen."
Gledalci pred televizijskimi ekrani pa smo tudi zadovoljni, kako Maestro ekipa deluje na odru nacionalne televizije v oddaji Misija Evrovizija. "Ko smo se dogovarjali za sodelovanje pri Misiji Evroviziji sem takoj pristal na sodelovanje, ko so mi povedali, da bo režiral Igor Zupe. Si upam trditi, da je eden izmed redkih, če ne celo edini režiser pri nas, ki točno ve, kako posneti plesne točke. Z Igorjem se pred vsako oddajo usedeva in določiva vsak kader posebej, po minutaži. Dogovoriva se o zaporedju lučnih kontrastov, tako da na koncu najdeva lepo vizualno sliko. Večinoma delava na principu dolgih ”steadicam shotov”. Koreografije večino delam jaz, v primeru, da sem odsoten, pa to nalogo zaupam Maticu Zadravcu, ki je eden glavnih trenerjev Maestra.
Matic naredi koreografijo, s fanti jo strenirajo, nato mi pošljejo video, jaz naredim nekaj popravkov, če so le-ti potrebni, in zatem so fantje pripravljeni na nastop. Vesel sem, da se lahko zanesem na Matica, kajti dostikrat se zgodi, da delamo nekaj projektov naenkrat in sem preveč zaseden in utrujen, da bi lahko izpeljal vse tako, kot bi hotel. Ustvarjanje koreografij zavisi od teme koreografije. Če nastopamo kot osrednji del showa, potem je koreografija tehnično težje zasnovana in zapletena.
Če smo na odru sami, si lahko privoščimo veliko več, vedno želimo prikazati kaj novega. Če pa nastopamo ob boku artista, potem je način koreografiranja seveda drugačen. Izpostavimo pevca, poskrbimo za zapolnitev slike in dodelavo odrskega nastopa. Včasih koreografija nastane v eni uri, včasih pa nam vzame lahko tudi teden. Z režiserjem se vedno pomenim, kako sem si koreografijo zamislil, kakšno bi si želel osvetlitev, kakšne premike kamere itd. V tujini je komunikacija med režiserjem in koreografom logična, v Sloveniji pa ne," strastno pripoveduje Anže.
Maestro bomo v Misiji Evroviziji videli še dvakrat, in sicer v predzadnji ter zadnji oddaji. Kako pa bo naprej, se zaenkrat še ne ve. "Glede druge sezone pa je še vse odprto, na rtv-ju še niso vsega določili, odvisno pa je tudi, kako bo z našim urnikom. V primeru nadaljnjega sodelovanja mi bo verjetno pri oddaji veliko pomagal Matic."
Spletna stran za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, namene trgovine (košarica), prijavo na novice in spremljanje uporabe spletne strani (Google Analytics) uporablja piškotke. Tukaj lahko nastavite katere piškotke dovolite in katerih ne.