Že nekaj časa ni bilo na odru zaslediti frontmena skupine Maestro Anžeta Škrubeta, še posebej ga je moje oko pogrešalo na perfektno izpeljanih plesnih točkah v nekaterih zadnjih nedeljskih oddajah Misija Evrovizija na nacionalni televiziji. Kratka poizvedba, kje se skriva Škrube, pa je pred vami. Nič skrivanja, samo delo, delo in še enkrat delo. "Sem v Los Angelesu, kjer učim veliko klasov, predvsem pa hodim po raznoraznih sestankih, se dogovarjam z agencijami, urejujem papirje vseh vrst, viza itd. Obeta se mi svetovna koreografska kariera, vse pa je vprašanje časa. Ne želim hiteti z ničeimer, v plesni industriji je treba biti strpen, predvsem pa psihično močen," je za naš portal sporočil Anže.
Vmes je seveda z Maestrom tretjič zapored osvojil naslov svetovnih prvakov v članskih formacijah v Gradcu, in tako so postali edina ekipa v zgodovini Mednarodne plesne zveze, ki je zmagala trikrat zapored. "Za IDO (Mednarodna plesna zveza) sem se dejansko odločil deset dni pred tekmo. Vse do zadnjega tedna smo bili zelo zaposleni, zato nisem niti razmišljal o udeležbi. Ker smo branilci naslova, pa so nas ljudje posledično pričakovali. Naše publike nismo hoteli razočarat, priznam pa, da nam je nekaj dni pred tekmo kar voda tekla v grlo. Letošnja koreografija je drugačna kot ostala leta, želel sem pokazati več tehnike kot pa vizualnih efektov. Je bolj plesna in fizično zelo zahtevna. Dejstvo je, da se je treba za tekme IDO-ja vedno prilagajati pravilnikom in sodnikom. Zato sem ubral nekakšno vmesno pot. Z izdelkom sem zadovoljen."
Matic naredi koreografijo, s fanti jo strenirajo, nato mi pošljejo video, jaz naredim nekaj popravkov, če so le-ti potrebni, in zatem so fantje pripravljeni na nastop. Vesel sem, da se lahko zanesem na Matica, kajti dostikrat se zgodi, da delamo nekaj projektov naenkrat in sem preveč zaseden in utrujen, da bi lahko izpeljal vse tako, kot bi hotel. Ustvarjanje koreografij zavisi od teme koreografije. Če nastopamo kot osrednji del showa, potem je koreografija tehnično težje zasnovana in zapletena.
Če smo na odru sami, si lahko privoščimo veliko več, vedno želimo prikazati kaj novega. Če pa nastopamo ob boku artista, potem je način koreografiranja seveda drugačen. Izpostavimo pevca, poskrbimo za zapolnitev slike in dodelavo odrskega nastopa. Včasih koreografija nastane v eni uri, včasih pa nam vzame lahko tudi teden. Z režiserjem se vedno pomenim, kako sem si koreografijo zamislil, kakšno bi si želel osvetlitev, kakšne premike kamere itd. V tujini je komunikacija med režiserjem in koreografom logična, v Sloveniji pa ne," strastno pripoveduje Anže.
View Gallery
7 Photos