Dialog plesalca in elektronike, ki svoj navdih jemlje v entropiji zaprtih in odprtih sistemov. Entropija je povezana z naključnostjo, torej odsotnostjo informacij – v živih bitjih je ta prvobitna informacija DNK, ki entropijo nadzoruje, preprečuje razkroj. Intervencija plesalca tu ni samo gibalna ampak tudi zvočna, ob manipulaciji z elektronsko napravo pa glasbenik plesalcu dodaja in odvzema možnosti dialoga z okolico, pretoka informacij. Flamenko je grajen na urejeni strukturi, ki se v veliki meri oslanja na ritem, orodje v pričujoči predstavi pa so sekundarna usta, ki jih plesalec dobi s tem, ko elektronska naprava preko napetosti, sprožene z udarci plesalca, proizvaja zvoke, ki plesalčevo telo podaljšajo v prostor. Raste torej nov gradnik, tujek v začrtani strukturi, entropija v večjem planu. Predstava sledi razvoju družbenih struktur v civilizaciji – vsaka inhibicija kolektivne želje/potrebe entropijo poveča do te mere, da ni vzdržno in pritisne na vzvod spremembam. Enako diktiranje glasbene sekvence s strani glasbenika sproži polarizacijo in upor prehaja iz objekta (plesalec) v vodstveno strukturo (glasbenik). Vabljeni na ogled predstave Entropija v nedeljo, 20. novembra ob 20.00 v Plesni teater Ljubljana. Plesno predstavo eksperimentalnega flamenka je koreografiral in v njej tudi pleše Mitja Obed, avtor in izvajalec glasbe pa je Fernando Leria Jiménez. (foto: Ari Agliati)
Spletna stran za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, namene trgovine (košarica), prijavo na novice in spremljanje uporabe spletne strani (Google Analytics) uporablja piškotke. Tukaj lahko nastavite katere piškotke dovolite in katerih ne.