Ljubljana, Rogaška Slatina, 05.04.2018 | Afrodita

Kozmetika Afrodita podira stereotipe o lepotnih idealih

Med uporabnice lansirana nova linija imenovana Ageless
Nova linija Ageless Kozmetike Afrodita
Nova linija Ageless Kozmetike Afrodita
V atriju Mestnega muzeja v Ljubljani se je zbrala natančno targetirana generacija obiskovalk na medijski predstavitvi nove kozmetične linije Ageless podjetja Kozmetika Afrodita. Le ščepec blogerk in mnogo pravih uporabnicsmo uživale ob predstavitvi treh izdelkov, ki slišijo na ime Ageless.
Dnevna krema
Dnevna krema

Kolekcija Ageless obsega tri izdelke – dnevno in nočno kreme ter visoko koncentrirane kapljice oljne esence. V primeru dnevne kreme gre za intenzivno vlažilno nego z dodanim hydra kompleksom.
Nočna krema
Nočna krema

Nočna krema je obogatena s 100% naravnimi negovalnimi olji in deluje medtem ko spimo, saj je koža takrat najbolj aktivna in se obnavlja tudi do 8-krat hitreje koz čez dan.
Oljna esenca
Oljna esenca

Ageless oljna esenca vsebuje visoko koncentrirane kapljice 100% čistih negovalnih olj belega limnanta in sončnice z intenzivnim negovalnih, obnovitvenim in zaščitnim učinkom. Uporablja se v kombinaciji s kremo in je nepogrešljiva za zahtevno, suho -  dehidrirano in slabo prehranjeno kožo, ki daje neprijeten občutek "zategovanja".
Pogovor Judite Železnik z Zvončico Vucković
Pogovor Judite Železnik z Zvončico Vucković

Dogodek je povezovala Judita Železnik iz Kozmetike Afrodita in v sproščenem pogovoru z obrazom linije hrvaško manekenko Zvončico Vuckovič povedala:
"Agless je aktivna  "pro-ageing" nega, ki bistveno izboljša kakovost zrele kože, podvržene hormonskemu ravnovesju. Namenjena je prav njej, ženski v najlepših letih. Osrednja tema kozmetologije na globalni ravni je t. i. trend "well-ageing", ki na glavo postavlja dosedanje negativne predstave o staranju.
Alenka Godec z Marto Strašek direktorico finančno računovodske službe v Kozmetiki Afrodita
Alenka Godec z Marto Strašek direktorico finančno računovodske službe v Kozmetiki Afrodita

V ospredje prepričljivo stopa  pozitivni odnos do staranja, ki je lahko lepo, dostojanstveno in celo graciozno. V tem kontekstu postaja lepota brezčasen koncept, ženske pa osvobaja od pritiska idealne lepote. Iz lepotne perfekcije se poudarek seli na iskanje vira notranje lepote, na promocijo vitalnosti in življenjske energije. Zato v duhu novega trenda potrošnice ne skrivajo, temveč sprejemajo svoja leta in postajajo samozavestne glede njih.
Andreja Ilgo in Darja Kuhar Kotnik
Andreja Ilgo in Darja Kuhar Kotnik

V osrednji vlogi torej nastopajo zrele ženske- šestdeset in sedemdesetletnice, ki ne skrivajo svojih let in gub temveč izbirajo kozmetične izdelke za dobro, udobno počutje v svoji koži ne glede na leta. Kozmetika Afrodita označuje novodobne zrele potrošnice kot polne življenja ter aktivnejše kot kadarkoli prej! To je generacija novih srednjih let, kjer se 50-ta leta izkazujejo kot nova 30-ta leta. Trend "well-ageing" zato nasprotuje anti-ageingu kot smo ga poznali doslej ter predstavlja odgovor na revolucionarne učinkovine in pretirane anti-age trditve."
Nataša Pinoza in Zvončica Vucković
Nataša Pinoza in Zvončica Vucković

Leta so samo številka. Kar je resnično pomembno si ti, pa je moto, ki si ga velja dobro zapomniti!
Ekipa tržnih komunikacij Kozmetike Afrodita
Ekipa tržnih komunikacij Kozmetike Afrodita
Preberi članek
Preberi članek
V središču Celja so lomili tla!
Break the floor in več kot 200 plesalcev z vsega sveta
Poletna Parada plesa. Reportaža z državnega prvenstva v standardnih plesih
Pozdravljeni v poletni Paradi plesa. Plesalci športnega plesa se na začetku leta ...
Preberi članek
Preberi članek
Julij 2018
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Preberi članek
Preberi članek
Učila International
Tereza’s Choice! Iz moje kuhinje na tvoj krožnik!
Namazi, humus, mandljev in lešnikov namaz, burgerji, vegi majoneza
Preberi članek
Preberi članek