POP TV, 15.05.2018 | Daniela Škofic Novak

Zvezde plešejo devetič. Sodniki rešili Rebeko Dremelj in domov poslali Ivico Vergan!

O izpadu so tokrat odločali sodniki med dvema ogroženima paroma
Ivica Vergan in Matej Krajcer sta se od oddaje poslovila. (Foto: POP TV)
Ivica Vergan in Matej Krajcer sta se od oddaje poslovila. (Foto: POP TV)
Le še pet plesnih parov smo lahko to nedeljo spremljali v tekmovanju za osvojitev plesnega globusa. Voditelja sta takoj na začetku oddaje napovedala, da bodo imeli tokrat zadnjo besedo pri tem, kdo od tekmovalcev se bo moral na koncu posloviti, sodniki. Po seštevku točk na podlagi sodniških ocen ter glasov gledalcev naj bi se dva ogrožena para podala na parket še enkrat, sodniški panel pa bo odločil, koga si želijo videti v nadaljevanju tekmovanja. Ta formula bi bila seveda dobrodošla že v prejšnjih epizodah, saj bi na ta način sodniki uspeli ´popraviti´ škodo, ki jo naredijo gledalci z glasovanjem za svoje favorite ne glede na kakovost plesnega nastopa.
Uvodna plesna točka
Uvodna plesna točka

Napovedana je bila tudi osnovna tematska rdeča nit oddaje, in sicer je bilo govora o medsebojnih odnosih med plesalci in zvezdniki. Peter Poles je ´pobaral´ Katarino Venturini, kako medsebojni odnosi vplivajo na funkcioniranje plesnega para. Rekla je nekaj v smislu, da je možno prebroditi vse težave, če imata oba jasno začrtane in enake cilje. Dejstvo je, da ni formule. Nekateri plesni pari so tudi zasebno pari, bodisi da to postanejo pozneje ali pa začnejo plesati s svojim partnerjem. Nekateri drugi delujejo bolj kot poslovni partnerji. Lahko so si tudi v sorodu, na primer bratje in sestre. Iz mojih izkušenj je najmanj, kar je nujno, da med plesalcema obstaja neko temeljno spoštovanje. Midva s plesalcem (moj plesni partner je bil Igor Lah) se, če verjamete ali ne, nikoli nisva sporekla. Bila sva si zelo različna. Imela sva različne prednosti ter šibkosti, preprosto sva dala prednostim večjo veljavo, zato sva drug drugega cenila. Še danes sem Igorju neizmerno hvaležna, da je bil vedno tako umirjen, da se z njim preprosto ni bilo mogoče skregati.
...
...

Pri današnjih tekmovalnih plesnih parih se mi zdi, kot da nimajo vedno dovolj potrpljenja eden za drugega in so prej pripravljeni iskati novega plesnega partnerja, kot delati na tem, da uskladita svoje potrebe in sprejmeta kakšne kompromise. Včasih se tako odločajo celo trenerji, ki želijo svoje varovance čim prej pripeljati do dobrih rezultatov. Da o nekaterih neučakanih starših niti ne izgubljam besed. Dejansko pa verjamem, da se plesni par, ki ne prehodi dovolj dolge skupne poti in ki nima za sabo poleg lepih trenutkov tudi precej tistih, kjer je bilo treba stisniti zobe in najti rešitve ob številnih manj prijetnih situacijah, ne more povzeti na plesni Olimp. Naše zvezde in njihovi plesni partnerji niso imeli izbire, s kom bodo plesali, a so vsi sprejeli situacijo in iz nje potegnili maksimum, kar je zelo pohvalno. Vsi, od prvega do zadnjega, so zadovoljni s svojimi plesnimi partnerji in si ne predstavljajo, da bi to pot prehodili z nekom drugim. Človek se v bistvu vpraša, ali so res vsi tako idealni za skupaj. Moj zaključek je, da so bili pari res dobro ´poparčkani´, ampak še bolj kot to je v igri ena druga zadeva. Plesnemu partnerstvu, ki traja komaj nekaj mesecev, pravimo pri plesu ´honeymoon period´ ali obdobje medenih mesecev. Učinek novosti in sveža energija, ki jo prinašata plesalec in plesalka v plesno partnerstvo, je skoraj kot nek afrodiziak. Oba sta polna idealističnih idej o tem, kako bosta uspešna, in oba sta pripravljena narediti vse, da se bo to tudi uresničilo. V teh prvih mesecih dejansko plesni par lahko zelo napreduje, saj oba vlagata maksimalno v ta novi projekt. Realno se uspešnost plesnega partnerstva izkristalizira šele po kakšnem letu ali dveh, ko medene tedne ali mesece zamenja vsakodnevna rutina. Kot se pokaže razlika med slepo zaljubljenostjo in trajno ljubeznijo, se tudi v plesnem partnerstvu nekega dne med poliže do konca, takrat pa šele zares vemo, ali je to to ali ne.
...
...

Če se zdaj vrnemo k našim tekmovalnim parom v šovu Zvezde plešejo, je seveda takoj jasno, da je trajanje oddaje prekratko, da bi se polizal ves med, zato je razumljivo, da se med serijo vsi počutijo nekoliko evforično. Zato me niti ne čudi, če kdaj kje preskoči tudi kakšna iskrica, kar so Britanci na primer poimenovali kar ´The Strictly Curse´, mi pa bi lahko rekli na primer ´plesni urok´. Tudi če ne pride do tistega pravega iskrenja, se nedvomno med partnerji med serijo spletejo zelo močne vezi, ki jih zaznamujejo zelo intenzivne izkušnje, povezane s stresnimi nastopi pred kamerami, in predvsem vzhičenost po uspešno premaganih strahovih in drugih ovirah. Zvezdniki vidijo v svojih profesionalnih plesnih partnerjih kar nekakšne Supermene´ in ´Wonder Women´, saj jim ti nudijo tako zelo potrebno oporo, tako v fizičnem kot v psihološkem smislu.
Naj bo dovolj filozofiranja o medsebojnih odnosih, poglejmo si še plesne nastope devete epizode šova. Otvoritvena točka profesionalnih plesnih parov je bila tokrat prava paša za oči. Matej Krajcer v glavni vlogi je bil končno izpostavljen tako, kot se za plesalca njegovega kova spodobi. Razumem, da so za potrebe te oddaje vsi profesionalni plesalci izenačeni in se o njih v bistvu ne razpravlja, ker so pač zvezdniki tisti, ki jih ocenjujemo in primerjamo med sabo. Kljub temu pa vsaka priložnost, ko lahko vidimo Mateja v plesnem elementu, malo poboža našo dušo, saj se giblje z nezemeljsko lahkotnostjo, ki je ne premore nobeden od preostalih plesalcev. Lepa koreografija Mihe Krušiča na Vivaldijevo Pomlad je bila sveža, moderna in je prikazala standardne plese v prikupni luči. Tudi scensko in kostumsko je bila točka odlična in jo je bilo kar prehitro konec.
Gorka Berden in Andrej Rebula
Gorka Berden in Andrej Rebula

Prvi tekmovalni ples je bila rumba Gorke (Berden, op. u.) in Andreja (Rebule, op. u.). Mehko gibajoča Gorkina smaragdno zelena obleka ji je dodala ravno tisto mehkobo, ki smo jo malo pogrešali. Andrej je pripravil zelo lepo koreografijo, ki sta jo zaplesala zelo usklajeno. Gorkina natančnost je na zavidljivo visoki ravni. Kot nastop odlično, bi pa rada videla Gorko z manj igranja, bolj odprto in ranljivo. V tej rumbi je imela priložnost za to, predvsem ker je Andrej ravno v tem tako dober. On nič ne igra, in podobno kot Matej Krajcer pri plesu prepušča telesu, da govori skozi gib. Zbrala sta 31 točk, kar v tem trenutku ne pove dosti, se mi je pa pozneje v primerjavi z ocenami njenih konkurentov zazdelo prenizko.
Ivica Vergan in Matej Krajcer
Ivica Vergan in Matej Krajcer

Ivica (Vergan, op. u.) in Matej (Krajcer, op. u.) sta plesala charleston. Za Ivico očitno izbirajo plese, pri katerih se pričakuje, da ji bodo karakterno blizu, saj je že nekaj oddaj jasno, da se tehnično ne more primerjati s preostalimi tekmovalci. Točka je bila po pričakovanju simpatična, prav tako Ivica, ki pa kaj več od naučenih korakov, zavidljivo visoke ravni energije za svoja leta in svoje prikupnosti ni uspela pokazati. Ocene sodnikov so bile nagrada za trud, ampak kljub temu precej nizke glede na to, da smo že v deveti oddaji. Ivica je zbrala 22 točk.
Natalija Gros in Miha Perat
Natalija Gros in Miha Perat

Natalija (Gros, op. u.) in Miha (Perat, op. u.) sta pripravila paso doble, ki se ga je Natalija zelo razveselila, ker je dobila priložnost, da se oddalji od vloge pridne princeske. Tako izvrstna koreografija kot živo rdeča obleka in čevlji in nenazadnje dramatičen pristop Mihe, ki je spet pokazal svoj talent za igranje, so iz Natalije potegnili maksimum. Njen nastop je bil prepričljiv, do potankosti izdelan in vanj je uspela vnesti celo neko primarno, skoraj živalsko energijo, ki nam je Natalijo prikazala v novi luči. Strinjam se z Andrejem Škufco, da je bila prepričljivejša izven plesne drže. Pri njunem nastopu smo prvič v tej sezoni videli loparčke z oceno 10, in sicer sta bila tako navdušena Lado (Bizovičar, op. u.) in Nika (Urbas, op. u.). Z dodatkom Katarinine devetke in Andrejeve sedmice sta Natalija in Miha zbrala rekordnih 36 točk in kar za 9 točk izboljšala svoj seštevek iz prejšnjega tedna.
Gašper Rifelj in Maja Geršak
Gašper Rifelj in Maja Geršak

Gašper (Rifelj, op. u.) in Maja (Geršak, op. u.) sta nam razkrila, da od vseh parov posvečata treningom največ časa, in sicer osem do deset ur dnevno. To je seveda pohvalno, ima pa tudi dodaten, stranski učinek. Vsi trenerji vedno želimo od svojih varovancev, da treningom posvečajo kar največ časa. Tudi Katarina je povedala, da sta z Andrejem vedno trenirala več kot njuni tekmeci, da sta jih lahko začela premagovati. Količina treninga pa ni vedno edino merilo, kdo najbolje in najhitreje napreduje. Katarini in Andreju sva (z možem Fredijem, op. u.) morala v nekem trenutku celo svetovati, da preživita v dvorani manj časa in tisti čas bolj plodno izkoristita. Vsak človek potrebuje v življenju neko ravnotežje in s procesom treniranja ni nič drugače. Situacija, v kateri so naši zvezdniki, seveda zahteva od njih skoraj nemogoče: da v tednu dni predstavijo gledalcem nov ples, novo koreografijo, nov način gibanja, drugačno plat svoje osebnosti in še bi lahko naštevala. Popolnoma razumem Gašperja in Majo, ki sta oba perfekcionista, da poskušata izkoristiti vsako uro, ki jo imata na voljo. Jaz bi verjetno počela isto. Stranski učinek tega početja pa je, da zaradi vloženega časa in truda od sebe pričakuješ maksimum in si s tem ustvarjaš nepotreben pritisk. Poleg tega si tako obremenjen s podrobnostmi nastopa, da obstaja nevarnost, da pozabiš na neko banalno zadevo, kot je na primer vnesti sebe v ples. Gašper je zaplesal valček na prečudovito melodijo Moon River. Več ali manj je vse teklo kot po maslu oziroma točno tako, kot sta natrenirala. Pogrešala pa sem sproščenost. Kot pri pravih tekmovalcih, ki si včasih v obdobju pred pomembnim tekmovanjem povečajo količino treninga, pa potem ugotovijo, da niso uspeli pokazati tega, kar so si zamislili, potem se vse zgodi tako, kot se mora, en teden pozneje na nekem manj pomembnem tekmovanju. Tako predvidevam, da bo tudi Gašper uspel pokazati več užitka v plesu, ko si bo to sam dovolil ali pa ´pogruntal´, da je to v bistvu prednost, ki ne odvrača od tehnične dovršenosti, ampak jo še dodatno oplemeniti. Gašper in Maja sta bila od sodnikov pohvaljena in nagrajena z dvema desetkama (Lado in Nika), devetko od Katarine in osmico od Andreja, kar je zneslo rekordnih 37 točk.
Rebeka Dremelj in Tomaž Šter
Rebeka Dremelj in Tomaž Šter

Rebeka (Dremelj, op. u.) in Tomaž (Šter, op. u.) sta končala tekmovalni del s tangom na Toxic Britney Spears. Zanimiva koreografija z zgodbo in delno izboljšanje Rebekine drže sta jima prinesla 27 točk in predzadnje mesto na lestvici sodniških seštevkov. Rebeka je delovala samozavestno in točko je dobro natrenirala. Lado Bizovičar je dobro opazil, da se ni najbolje pustila voditi Tomažu, kar se je poznalo tudi na njegovi drži. Ni mi jasno, zakaj so njega oblekli tako čudno, ampak gole moške roke v standardni drži mi delujejo res čisto narobe. Rebeka je imela preprosto, a lepo črno obleko. K uspešnosti točke so veliko pripomogli tudi scenski rekviziti, ki so na zavidljivo visoki ravni v celotni seriji in so pomemben faktor pri ustvarjanju zanimivih učinkov, ki dajo plesnim nastopom piko na i. Na misel mi je prišlo še to, da bi bila izjemno dobra kombinacija Gašperjeva natančnost in pridnost z Rebekino karizmo in sproščenostjo. Vsak od njiju ima ravno to, kar drugi potrebuje, da bi bil v tej oddaji še uspešnejši.
Lara Komar in Arnej Ivkovič
Lara Komar in Arnej Ivkovič

Do konca glasovanja smo si ogledali še plesni nastop Lare Komar (Irena iz Reke ljubezni) z Arnejem Ivkovičem. Lara si je zamislila vlogo Carmen, ki jo je Arnej spremenil v paso doble koreografijo. Njun nastop je bil zanimiv predvsem zaradi vokalnega uvoda in karakterno dobro zaigrane Carmen. Tudi s plesnega vidika je bilo razvidno, da ima Lara smisel za gib, vendar ji primanjkuje fizične moči, da bi bil dosežen dramatični učinek, ki ga ta glasba in ples zahtevata. Sodniki so jima dodelili tudi ocene. Lari so namenili kar tri devetice in eno sedmico, seveda Andrejevo. Zastavlja se mi vprašanje, zakaj je treba ocenjevati goste in kako se na to odzivajo tekmovalci serije. Te ocene niso temeljile na enakih kriterijih, kot jih imajo sodniki za tekmovalce, torej nimajo nikakršnega pomena. Če bi bili kriteriji enaki, Lara ne bi dobila višjih ocen kot Gorka, ki je zaplesala res dobro rumbo. Verjetno gre bolj za zahvalo za sodelovanje in pihanje na dušo potencialnim tekmovalcem nove serije.
Pri oglasnem prispevku, kjer je Valerija Musina prepričevala moške, da bi z njo zaplesali, se je zgodila simpatična stvar. Ne vem, ali je bilo to res naključje, kot je bilo predstavljeno v posnetku, ampak med naključnimi moškimi se je pojavil nekdanji plesalec standardnih in latinskoameriških plesov Luka Serdinšek in z Valerijo zaplesal pravi tango. Za tiste, ki tega ne veste, Luka je tisti plesalec, zaradi katerega je prišla v Slovenijo Nadija Bičkovaa, poznejša plesalka Mihe Vodičarja in dvakratna svetovna prvakinja v kombinaciji standardnih in latinskoameriških plesov. Lepo ga je bilo spet videti. Luka, oglasi se kaj!
Lestvica po končanem sodniškem ocenjevanju (foto: POP TV)
Lestvica po končanem sodniškem ocenjevanju (foto: POP TV)

Po seštevku ocen sodnikov in glasov gledalcev sta morala v plesni dvoboj Rebeka in Ivica s partnerjema. Sodniki so se odločili rešiti Rebeko, tako da smo se poslovili od simpatične Ivice.
Kot ste slišali v oddaji, se nam obetata le še polfinalna in finalna oddaja, ki bo na sporedu 27. maja, ko bomo izvedeli, kdo bo postal novi dobitnik plesnega globusa. Ker je celotna ekipa v letošnji sezoni že kar lepo utečena, seveda pričakujemo dve super zabavni in plesno navdihujoči oddaji, kdo pa bo dejanski končni zmagovalec, pa je skoraj manj pomembno.
Ime*
Vaš komentar*:
Prepišite kodo:
captcha
Komentarji
Na špici
Nina Noč. Poletje je bilo resnično delovno in časa za dolg počitek ni bilo!
Po uradnem zaključku sezone sem se najprej odpravila na čudovit oddih v Punat na otok Krk ...
Preberi članek
Preberi članek
Avgust 2018
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Preberi članek
Preberi članek
Preberi članek
Preberi članek
Prijateljice. Ob njih zacvetimo, ne zgolj živimo. Obdarite jih z Oriflamovo dišavo Friends World
V najnovejšem Oriflamovem katalogu vas čakajo številni izdelki po znižanih cenah in tudi nekaj novosti
Zelena pasta za poletne dni
Poletne zelene testenine! Ko zmanjka idej za kosilo ali večerjo
Preberi članek
Preberi članek