POP TV, 09.05.2018 | Daniela Škofic Novak

Zvezde osmič. Sanja Modrič se je šlepala na Miho Vodičarja in se poslovila od tekme za plesni globus

V osmi oddaji poleg plesnega nastopa v paru še skupinska točka
Sanja Modrič in Miha Vodičar sta se poslovila od plesnega zvezdniškega parketa. (Foto: POP TV)
Sanja Modrič in Miha Vodičar sta se poslovila od plesnega zvezdniškega parketa. (Foto: POP TV)
Po sedmi epizodi so si plesni pari in drugi ustvarjalci oddaje Zvezde plešejo vzeli nekaj časa ter izkoristili prvomajske praznike za kratek oddih. Pred male zaslone so nas spet prikovali minulo nedeljo, ko se je še šest plesnih parov potegovalo za obstanek v bitki za osvojitev plesnega globusa.
Uvodna plesna točka
Uvodna plesna točka

Poleg svojih tekmovalnih nastopov s profesionalnim plesnim partnerjem so morali vsi tekmovalci pripraviti še skupinsko točko, razdeljeni v dve skupini. Tudi ti dve točki sta bili ocenjeni in seštevki sodniških ocen so se prišteli vsakemu paru poleg ocen za njihove solo nastope. Ves prvi del oddaje je dišal po charlestonu. Charleston je bil navdih za uvodni plesni nastop profesionalnih plesalcev, za 'stajling' obeh sodnic, pa še prvi tekmovalni par je plesal charleston.
Sanja Modrič in Miha Vodičar
Sanja Modrič in Miha Vodičar

To sta bila Sanja (Modrič, op. u.) in Miha (Vodičar, op. u.), ki sta zaplesala všečno točko v simpatičnih kostumih in s hudomušno tematiko. Šepala je tehnična osnova charleston korakov, ki niso imeli predpisanega sukanja stopal stojne noge, in pretirano nonšalantna Sanjina izvedba, ki je sicer pokazala njeno bolj igrivo in sproščeno plat, s plesnega vidika pa je bilo vse zelo nedodelano in s preveliko mero zanašanja na Miho. Sanja bi morala počasi prevzemati vlogo protagonistke, ne le nekoga, ki se 'šlepa', zato ker ve, da ima sposobnega partnerja. Navsezadnje je ključ uspešnosti v tem šovu to, da zvezdnik hitro dojame, da kljub slabšemu plesnemu  znanju igra v plesni točki glavno vlogo. Njune ocene so bile od 5 do 7, s seštevkom 24.
Natalija Gros in Miha Perat
Natalija Gros in Miha Perat

Natalija (Gros, op. u.) in Miha (Perat, op. u.) sta plesala dunajski valček, kjer je Natalija spet izjemno izkoristila svojo sposobnost, saj se kot plezalka zelo dobro zaveda svojih stopal in dlani. Za ples je to super, saj potem lažje čutiš vse, kar se dogaja s tvojim telesom vmes. Najboljši so bili dvigi, ker se Natalija pri teh dobro poveže s svojim središčem in se zna narediti lahko. Malo slabši so bili tisti deli koreografije, kjer se je  obračala pod Mihovo roko, to pa zato, ker je izgubljala ozaveščenost povezave med kontaktno roko in svojim središčem, zato je Miha ni mogel dobro voditi. Če bi bila ves čas tako dobro povezana kot pri dvigih, bi bilo vse zaplesano bolj z lahkoto, kar bi dodalo tisto čarobnost, ki jo je hotela prikazati. Ocene so bile od 5 do 8, z vsoto 27, kar je bilo slabše kot v zadnjih dveh oddajah.
Ivica Vargan in Matej Krajcer
Ivica Vargan in Matej Krajcer

Ivica (Vargan, op. u.) in Matej (Krajcer, op. u.) sta plesala ča ča ča na 'I'm Every Woman'. Ta ples vsem dela težave in niti Ivica ni bila izjema. Glavna dilema pri tem plesu je, ali boš svojega varovanca naučil hoditi po stegnjenih nogah ali plesati čačača. Oboje očitno ne gre v tako kratkem času. Podobne težave vidimo pri mladih tekmovalcih, ki se na začetku učijo prave nožne ter stopalne tehnike, na podlagi katere potem razvijajo pravilno aktivacijo mišic spodnjega in zgornjega dela telesa. To seveda zahteva kar dobro telesno koordinacijo, zato na primer večina plesalcev družabnega plesa pleše ta ples čisto drugače, z manj izrazitim iztegovanjem nog, kar je lažje. Videli smo, da je Matej poskušal postaviti Ivico na natančno izdelano tehnično osnovo, vendar potem o tej tehniki ni bilo ne duha ne sluha. Nedvomno je ta ples podcenjen glede ravni težavnosti za začetnike. Tudi Ivica je ugotovila, da čačačaja ni osvojila in ni bila preveč presenečena nad kritičnimi izjavami sodnikov in nizkimi ocenami, s seštevkom borih 19 točk.
Rebeka Dremelj in Tomaž Šter
Rebeka Dremelj in Tomaž Šter

Četrti ples sta zaplesala Rebeka (Dremelj, op. u.) in Tomaž (Šter, op. u.). Plesala sta slowfox, ki ni bil najbolj posrečen. Rebeka ima to srečo, da je zelo močna osebnost, ki pusti pečat, kjerkoli in kadarkoli se pojavi, plesno pa ta nastop ni bil najboljši. Gladkost, brezšivno premikanje in gracioznost so manjkali, brez teh značilnosti pa težko govorimo o dobrem slowfoxu. Najboljši del točke sta bila igra in pretok energij med plesalcema, najslabši pa Rebekin tog zgornji del hrbta. Svetovala bi ji vsakodnevno masažo, ki bi ji vsaj delno omehčala predel okrog lopatic. Masaža bi ji dobro dela tudi kot psihična sprostitev in ritual, s katerim bi se lažje osredotočila nase. Plesalci seveda redno uporabljajo razne metode za boljši pretok energije skozi telo, nekatere so bolj fizične, druge bolj psihične. Masaža je le en primer, ker je izvedljiva, tudi ko nimamo veliko časa na voljo. Rebeka se dobro pozna, kar pa ji celo škodi, saj ne razmišlja dovolj o možnosti transformacije skozi trening. Trenerji vedno govorimo varovancem, da je vse v glavi. Če misliš, da ne moreš, potem bo to na koncu res, saj ne boš niti poskusil ali pa prekmalu obupal. Rebeka je dobila relativno visoke ocene s seštevkom 26.
Gorka Berden in Andrej Rebula
Gorka Berden in Andrej Rebula

Naslednja sta se podala na parket Gorka (Berden, op. u.) in Andrej (Rebula, op. u.) s quickstepom. Gorka tudi zelo skromno ocenjuje svoje plesne sposobnosti in vedno deluje zelo nesamozavestno na začetku učnega procesa, na koncu pa nam postreže s takim plesom, da nam 'čeljust pade dol'. To me spominja na tiste sošolke v osnovni šoli, ki so vedno jokale, da ničesar niso znale na testu, potem so dobile pa petico. Halo? Malo več samozavesti, seveda ob ohranitvi visokih kriterijev zase, to je pot do uspeha. Gorka vedno servira dober ples, začinjen z dobro mero karizme in kančkom skrivnostnosti. Če sem čisto iskrena, jo vidim kot zmagovalko te serije. Za quickstep, ki je bil izjemno optimistično ter zahtevno postavljen in ki ga je Gorka zaplesala tako, da se je komaj videlo, kdo je zvezdnik in kdo profesionalec, je dobila tri devetice in sedmico od Andreja (Škufce, op. u.), skupno kar 34 točk.
Gašper Rifelj in Maja Geršak
Gašper Rifelj in Maja Geršak

Gašper (Rifelj, op. u.) in Maja (Geršak, op. u.) sta se lotila paso dobla, plesa, ki od moškega plesalca zahteva odločnost in samozavest. Gašper je nalogo opravil zelo dobro, bil pa malce preveč napet v telesu. Ni preprosto najti pravega osnovnega telesnega tonusa za ta ples. Dramatičnost plesa zahteva precej zadržane energije, ki pa se mora tudi sproščati skozi gibanje, da vse skupaj zadiha. Tega ni bilo kaj dosti, mi je bil pa všeč minimalistični pristop, ker ni hujšega, kot če se pri paso doblu plesalec, ki naj bi ponazarjal matadorja, razmetava na vse strani. Gašper je dobil kar tri devetice in celo oceno osem od Andreja, kar je zneslo rekordnih 35 točk. Za edinega preostalega moškega tekmovalca je bil ta samozavestni nastop možna napoved za finale.
Ob gledanju zadnjega solo nastopa se mi je utrnila misel, kako pomembno je ohranjati visoko raven prezentacije. Natalija, Gorka in Gašper so vsi dobri plesalci, kdo od njih pa bo dejansko zmagal, je težko reči. V prihodnjih nastopih se bodo morali posvetiti vsaki najmanjši podrobnosti, da ne bo šibkih trenutkov v koreografiji. Kot veriga, ki se strga pri najšibkejšem členu, tudi nastop izgubi prepričljivost, če so opazni šibki prehodi ali nedodelani trenutki. Natalija je imela zaradi kompleksnosti koreografije kar nekaj šibkih trenutkov v prehodih iz ene figure v drugo, pri pripravah na dvige in vračanju v zaprto plesno držo. Zato sta Lado (Bizovičar, op. u.) in Andrej pri njej omenjala pomanjkanje igranja vloge oziroma premalo osebnosti in ne dovolj doživeto odplesano točko. Mi radi rečemo, da slogan za Nike 'Just Do It' (samo naredi, op. p.) pri plesnem nastopu ni dovolj. Mora biti še nekaj več, mora biti posebno ('Make it Special'). Gorka in Gašper sta bila uspešnejša ravno zato, ker sta oba ohranjala karakterno interpretacijo, zaradi česar ni bilo opaziti šibkih prehodov.
Skupinski ples druge skupine
Skupinski ples druge skupine

V drugem delu oddaje smo videli še dve skupinski točki tekmovalnih parov, razdeljenih v dve skupini. V prvi skupini so bile Ivica, Sanja in Natalija s svojimi partnerji, plesali pa so na 'Livin' La Vida Loca' Rickyja Martina. Točka je bila prikupna, vsi sodniki so opazili, da so se plesalci dobro zabavali, ni pa bilo pretirane usklajenosti med njimi, kar je malo pokvarilo celoten vtis. Skupina blondink je zbrala 26 točk, ki so se prištele vsakemu od treh parov.
Rebeka, Gašper in Gorka pa so s partnerji zaplesali na 'Greased Lightning', kultno točko iz Briljantine, ki že zaradi glasbe same vedno dvigne pritisk. Scensko, koreografsko in plesno je druga skupina prekašala prvo ter dobila od sodnikov pohvale in zbrala 31 točk. Točka je bila celo boljša od uvodnega plesa profesionalcev, ki me tokrat ni preveč impresioniral.
Katarina (Venturini, op. u.) je dobro povedala, da so plesalci delovali usklajeno, hkrati pa zadržali vsak svojo osebnost. Tudi Rebeka, ki se ne dojema kot dobra plesalka, je pustila enako močan pečat tej točki kot gibalno superiorna Gorka in Gašper ter ni niti malo zaostajala. Po dodanih točkah skupinskega plesa je celo prehitela Natalijo. Do tega trenutka v oddaji je bila ta plesna točka vrhunec večera.
Andrej Škufca in Melinda sta pripravila vrhunec večera. (Foto: POP TV)
Andrej Škufca in Melinda sta pripravila vrhunec večera. (Foto: POP TV)

Za pravi vrhunec pa sta seveda poskrbela Andrej Škufca in Melinda, ki sta zaplesala paso doble, pri katerem je Andrej na najboljši možen način razkril, da pač za dober paso doble plesalec potrebuje neko zrelost. Drama, napetost, nadzor, globoka čustvenost in usklajenost med plesalcema so pričarali posebno vzdušje, ki se gledalca dotakne. Ne vem sicer, koliko od tega so gledalci v studiu doživeli, saj je bila večina tam zaradi svojih favoritov in mnogih ples niti ne zanima, še posebno če ni zabavne narave. Verjetno so ob gledanju bolj uživali profesionalni plesalci, ki bolje razumejo kakovost, ki so ji bili priča. Vsekakor se mi zdi zelo v redu, da je imelo slovensko občinstvo priložnost videti Andreja in Melindo v plesnem elementu, in kot je rekel Lado, tega ne bomo tako zlahka pozabili.
Glasovi gledalcev so ohranili v igri Ivico in Mateja, ki sta bila po sodniških ocenah sicer na dnu lestvice, domov pa so poslali Sanjo in Miho.
Prihodnjič torej gledamo in glasujemo le še za pet tekmovalcev oziroma enega zvezdnika in štiri ženske tekmovalke. Producenti bodo nedvomno navrgli še kakšna presenečenja, da bo oddaja dovolj dolga, kaj natančno si bodo izmislili, bomo videli prihodnjo nedeljo.
Ime*
Vaš komentar*:
Prepišite kodo:
captcha
Komentarji
Na špici
Katja Dance Company s predstavo Življenje je vrednota v dvorani Vatroslav Lisinski!
Pa se je zgodilo! Ekipa Katja Dance Company se je 16. maja s svojo dobrodelno multimedijsko ...
Preberi članek
Preberi članek
Maj 2018
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Preberi članek
Preberi članek
Preberi članek
Preberi članek
The One Colour Obsession. Najintenzivnejša šminka doslej. Bodite drzne, izstopite iz množice!
Z Oriflamovo šminko bodo vaše ustnice opaznejše, zapeljivo mehke in gladke
Prihaja Tereza’s Choice!
S slovenskim podjetjem Organa smo pripravili popolnoma vegansko linijo izdelkov!
Preberi članek
Preberi članek