POP TV, 15.05.2017 | Fredi Novak

Zvezda Nuša Lesar izpadla. Ampak ne morete mi prodati tanga na glasbo, ki to ni!

Le še pet zvezd je ostalo do devete oddaje Zvezde plešejo, tri dame in dva gospoda
Tomaž Šter ni pripomogel, da bi Nuša Lesar z Andrejem Rebulo nadaljevala tekmovanje. (Foto: POP TV)
Tomaž Šter ni pripomogel, da bi Nuša Lesar z Andrejem Rebulo nadaljevala tekmovanje. (Foto: POP TV)
Bliža se finalna oddaja, ki bo že čez 14 dni, in zadeve se zaostrujejo. Za vstop v polfinale so se morali tekmovalni pari spopasti z novimi izzivi. Kot že napovedano, se je vsakemu paru pridružil še en profesionalni plesalec oziroma plesalka, zaplesati pa so morali na slovensko glasbo. Prvi del izziva, torej plesanje v trojčkih, se je izkazal kot zelo zanimiva popestritev. Že v procesu priprave točk je spremenjena situacija pripomogla k temu, da so se odprle nove možnosti za koreografije tako z vidika osnovne ideje dogajanja kot tudi pri čisto konkretnih kombinacijah, korakih, figurah. Celotna dinamika znotraj posameznih trojk je rezultirala v zanimivih interakcijah tako med plesom samim kot tudi v vseh preostalih momentih pred kamer,o in vse skupaj je naredilo oddajo eno najboljših do zdaj.
Uvodna točka je napovedala ples na slovensko glasbo.
Uvodna točka je napovedala ples na slovensko glasbo.

Drugi del izziva, torej izbor slovenske glasbe za podlago plesnih točk, mi je v bistvu kot koncept všeč, vendar moram reči, da izbor 'komadov' ni bil po mojem okusu. Razen Plestenjakove skladbe za sambo ni bila nobena druga skladba primerna za ples, ki naj bi ga plesalci predstavili. Da se razumemo, ne kritiziram skladb, ampak če se gremo plesno tekmovanje na podlagi ideje plesanja v paru (ok, tokrat v trojkah), z uporabo plesalcev standardnih in latinskoameriških plesov, s sodniki eksperti za te plese, potem mora biti tudi izbor glasbe temu primeren. Ne morete mi prodati tanga na glasbo, ki to ni! Prepričan sem, da bi se v slovenskem kulturnem prostoru lahko našel nek normalen tango, če pa ne, bi dali kakšen drug ples, ki ga imamo. Ne vem, za katero občinstvo je bil narejen ta izbor glasbe.
Sodnik Andrej Škufca je doživel svojih plesnih pet minut, ko je zaplesal na plesišču z Martino in Majo.
Sodnik Andrej Škufca je doživel svojih plesnih pet minut, ko je zaplesal na plesišču z Martino in Majo.

Kar me pri celi stvari jezi, je to, da je šov kot celota res super: Avstrijci, Hrvati, tudi Italijani in še kdo se po kakovosti sploh ne morejo primerjati z našo različico, po kakovosti plesanja pa še posebej ne. Tudi naši sodniki so tako po strokovnosti komentarjev kot po zabavnosti verjetno ena najboljših ekip daleč naokoli. Vsi sodelujoči iz slovenskega plesnega prostora so na najvišji ravni, zakaj torej producenti tiščijo z izborom glasbe stran od standardnih in latinskoameriških plesov? Če so hoteli kabaret, bi povabili šov plesalce! S tega vidika sem bil razočaran in iskreno upam, da bomo v polfinalu in finalu lahko gledali ples na primernejšo glasbeno podlago, da bomo slišali kakšen pravi tango, pravi ča ča ča, paso doble in tako naprej.
Voditelja Tara Zupančič in Peter Poles
Voditelja Tara Zupančič in Peter Poles

Naslednja stvar, ki mi je padla v oči, je bila kostumografija. Oba voditelja ter sodniki so bili vsi zelo elegantni v črno-belih kombinacijah in očitno je bil ta 'dress code' z dodatkom rdeče 'predpisan' tudi za tekmovalce. Če se ne motim, je bila Urška (Vučak Markež, op. u.) edina, ki ni bila črna, bela ali rdeča. Scensko je ta barvna uskladitev sicer delovala lepo, ampak ni bila pri vseh točkah enako dobro izkoriščena.
Maja Martina Merljak in Miha Perat sta s pomočjo Mateja Krajcerja zmagala v dvoboju
Maja Martina Merljak in Miha Perat sta s pomočjo Mateja Krajcerja zmagala v dvoboju

Pa poglejmo posamezne nastope. Maja Martina (Merljak, op. u.) je zaplesala ča ča ča na glasbo skupine Muff. Mihi (Peratu, op. u.) se je kot dodatni partner pridružil Matej (Krajcer, op. u.). Tema: med romantiko in strastjo. Nedvomno daleč najboljša koreografija v tej oddaji, upam si tudi reči najboljša plesalca v tej oddaji. Maja Martina je odplesala solidno, vendar mi ni bila všeč njena obleka, prvič zato, ker je bila črna (za ča ča ča?), in drugič, ker je preveč odkrivala. Dober šov, ampak ne ča ča ča, saj glasba ni bila primerna.
Tadeja Pavlič, Dejan Vunjak in Maja Geršak
Tadeja Pavlič, Dejan Vunjak in Maja Geršak

Dejanu (Vunjaku, op. u.) in Tadeji (Pavlič, op. u.) se je pridružila Maja (Geršak, op. u.), zaplesali pa so sambo. Kot že rečeno, edina delno primerna glasbena podlaga v tej oddaji! Dejanova samba je bila res najboljša od vseh, ki smo jih videli, in Dejan je brez dvoma najboljši plesalec v tem šovu. Spet mi niso bile všeč obleke, saj niso bile za sambo. Tudi ne vem, zakaj bi morali imeti obe dekleti enak kroj, če sta popolnoma različni. Tadeja je delovala dvakrat večja od Maje in vizualno je bilo moteče. Majina kakovost giba je tudi rahlo zasenčila Tadejo, ki je sicer do zdaj vedno delovala dobro, ko je bila sama z Dejanom, tokrat pa se je kar malo izgubila. Točka zelo všečna, tisti lift, ki so ga potem vrteli še v kratkem posnetku, pa po mojem mnenju najslabši del točke. Tudi sicer mi ni všeč, da v kratkih posnetkih v glavnem izbirajo lifte, in še vedno menim, da so vsi ti dvigi preveč potiskani v ospredje. Nihče od nastopajočih ni ekspert za dvige in to se tudi vidi.
Andrej Rebula, Nuša Lesar in Tomaž Šter
Andrej Rebula, Nuša Lesar in Tomaž Šter

Nuša (Lesar, op. u.) in Andrej (Rebula, op. u.) sta dobila v ekipo Tomaža (Štera, op. u.), ki je bil prvi plesalec, ki je izpadel iz šova in ga je bilo lepo spet videti. Plesali so paso doble na glasbo Siddharte. Nušin 'stajling' je bil eden boljših, če ne celo najboljši, in strinjam se z Nikino (Urbas, op. u.) ugotovitvijo, da ji videz 'rokerske princese podzemlja' zelo pristoji. Njen nastop ni bil slab, definitivno se je zagnano spoprijela z izzivom biti bolj dominantna, dramatična in močna, in lahko je ponosna na svoj napredek. Glasba je sicer pričarala dramo paso dobla, seveda pa ni postregla s špansko noto, ki jo pravi paso doble potrebuje. Šibka točka Nušinega nastopa so bile roke, ki morajo biti v tem plesu 'španske', torej zaokrožene v flamenko stilu in ne ravne, pa tudi mnogo bolj natonirane.
Martina Plohl, Denis Porčič in Valerija Musina
Martina Plohl, Denis Porčič in Valerija Musina

Denisu (Porčiču, op. u.) in Martini (Plohl, op. u.) se je pridružila Valerija (Musina, op. u.) in skupaj so pripravili točko na glasbo Big foot mame. Plesali naj bi tango, za kar ta glasba nikakor ni bila primerna. Kljub temu je bil njihov nastop zelo dober. Denis je odplesal s plesnega vidika zelo v redu, predvsem drža je bila odlična. Z Dejanom se sicer ne more primerjati, vendar glede drže njegova je absolutno od vseh tekmovalcev najboljša.
Nejko Peter Levak, Urška Vučak Markež in Jernej Brenholc
Nejko Peter Levak, Urška Vučak Markež in Jernej Brenholc

Zadnja je nastopila Urška, ki je dobila za dodatnega partnerja Nejka (Petra Levaka, op. u.). Ta štajerski trio je pripravil salso na pesem Helene Blagne. Kot smo že vajeni, je Urška v oddajo prinesla svojo pozitivno energijo, in kar mi je pri njej všeč, je to, da je v plesu točno taka, kot je sicer, in od tega ne odstopi. Seveda pa so izzivi vedno bolj zahtevni in v primeru, da bo prihodnjič prisiljena plesati nekaj, kar se z njenim karakterjem ne sklada, bo morala spet pobrskati malo globlje po sebi, če bo hotela prepričati žirijo pa tudi nas. Čeprav je imela Urška najnižje ocene sodnikov, so jo rešili glasovi gledalcev in se je brez plesnega dvoboja uvrstila v polfinale.
Lestvica devete oddaje
Lestvica devete oddaje

Končni izid glasovanja je vrstni red sodnikov spremenil, tako da sta morali v plesni dvoboj Maja Martina in Nuša. Kot veste, so se sodniki odločili, da dajo novo priložnost Maji Martini in Nuša se je morala posloviti.
Sodniki so bili v deveti oddaji še posebej radodarni (foto: POP TV)
Sodniki so bili v deveti oddaji še posebej radodarni (foto: POP TV)

Težko bi napovedal, kaj se bo zgodilo v polfinalu. Predvsem zato, ker to očitno ni samo plesno tekmovanje. Gledalci se želijo zabavati in najbolj zabavna je vsekakor Urška. S plesnega vidika bi po do zdaj pokazanem razvrstil zvezde takole: najboljši je Dejan, sledita mu Denis in Maja Martina, ki imata zelo različne kvalitete, na zadnjem mestu pa je Urška. To seveda nič ne pomeni. Velik vpliv na všečnost točke bosta imeli tudi v prihodnje glasba in osnovna tema nastopa, tako kot je bilo do zdaj. Gledalci bodo še naprej glasovali za tiste, ki so jim bolj simpatični, ne pa glede na kakovost plesa. Sodniki nimajo tako težke naloge. Stvari so z njihove perspektive precej jasne. Kakšen rezultat se bo 'skuhal' iz kombinacije točk, bomo videli, vemo le to, da bo še zabavno in da bodo plesne točke še boljše!
Ime*
Vaš komentar*:
Prepišite kodo:
captcha
Komentarji
  • Ana
  •   |   15.5.2017  |  
  • 13:34
  • Se popolnoma pridružujem...Dancer1976!!
  • Preberi članek
    Preberi članek
    Predstava De-set odpade. Plesalec Michal Rynia − zlom desetega rebra!
    Za 16. oktober napovedana premiera MN Dance Company se prestavi!
    Paraplesalci na mednarodnem tekmovanju na Poljskem uspešni!
    Minuli vikend je na Poljskem potekalo mednarodno tekmovanje v plesih na vozičku. Trije pari ...
    Preberi članek
    Preberi članek
    360°
    Preberi članek
    Oktober 2019
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    31
    Preberi članek
    Preberi članek
    Preberi članek
    Preberi članek
    Jorge Bucay. Nihče ne more narediti zate, kar lahko sam narediš zase
    Svetovno znani argentinski psihoterapevt in pisatelj po sedmih letih spet v Ljubljani; in navdušil z zgodbami, ki so ga naučile živeti
    Zajtrk v postelji z ovsenimi palačinkami
    Brez napora v nov dan z mojim receptom
    Preberi članek
    Preberi članek